Comics - Page 150 - October 10th, 2007, 10:09 pm

     Average Rating: 5.00

     

« First < Back Next > Latest »

Author Comments:

Advertisement, September 19th, 2017, 12:10 pm ( Reply )





Post A Comment

User Comments:

tezzle, October 10th, 2007, 10:17 pm ( Reply )


Teh ladeez LUV Jeremy. X3


Zayl-san, October 10th, 2007, 10:17 pm ( Reply )


Yes, I wouldn't have it any other way.
(btw I've been meaning to say this forever, your avatar. Wins.)


Berry Philiac, October 10th, 2007, 11:22 pm ( Reply )


Booty grab.


Slapdamonkey, October 10th, 2007, 11:31 pm ( Reply )


If it rained, would she be a wet dream girl? :D


crow13, October 11th, 2007, 12:55 am ( Reply )


Slapdamonkey...when did you steal my old avatar?

:p


Mr Aids, October 11th, 2007, 1:21 am ( Reply )


This could get intresting...lol


Witch Girl Pilar, October 11th, 2007, 2:04 am ( Reply )

x3
I'm starting to like this, besides the simplicity of your art. The storyline is just hilarious. XD

Update soon. ;3


Minten, October 11th, 2007, 3:40 am ( Reply )


ah. don't worry about that. I know myeself how "the real life" takes lot's of time... but. I think you update really often anyway. And I love it. Just don't over do yourself. :D
and btw. I love this page!


Slapdamonkey, October 11th, 2007, 5:02 am ( Reply )


I found this avatar elsewhere, crow13. I stole'd it from a stealer.


bread4311, October 11th, 2007, 6:59 am ( Reply )


Jer's got a fan lol

another one at any rate


crow13, October 11th, 2007, 8:10 am ( Reply )


Which stealer was that? I'mma kick his ass!


Zayl-san, October 11th, 2007, 8:55 am ( Reply )


Yesssss
2 moar fans and over 500 hits with this updaet! :]

Once I gets 300+ fans I'll do a 300 thing :3
FOR SPARTA!


Slapdamonkey, October 11th, 2007, 11:04 am ( Reply )


Tell the truth, it was a while ago. I don't truly remember.


Xaltis, October 11th, 2007, 3:13 pm ( Reply )


aw she loves jeremy


Zayl-san, October 11th, 2007, 4:07 pm ( Reply )


:3


FluffyKitty, October 11th, 2007, 5:03 pm ( Reply )


I wouldn't wanna get up eitherrrrrrrrrr


HE LOOKES SNUGGLEH!


RawrWut, October 11th, 2007, 5:06 pm ( Reply )


God, you'd think he would just have sex with her with all the ladies hugging his crotch and all D:<


Zayl-san, October 11th, 2007, 6:45 pm ( Reply )


lol go to LF info and read JER'S THING MANG~


crow13, October 11th, 2007, 7:29 pm ( Reply )


Damn you, you maniac!!


RawrWut, October 11th, 2007, 8:20 pm ( Reply )


I know, I read it.

DAMN YOU, GENERIC "I DON'T CARE IF YOU LIKE ME, I'M NOT GONNA SEX YOU UP" MAIN CHARACTERS


Zayl-san, October 11th, 2007, 8:38 pm ( Reply )


BWAHAHAHAHAH!!!!

Actually I would make him pimpXX0r them all unfortunatly that would interfere with the future I have planned D;


kingsamurai, October 12th, 2007, 2:12 am ( Reply )


LOL. Hugwies are nice. =3

OMG PIMPXXORZ WTF?


Korbeh, October 12th, 2007, 3:36 pm ( Reply )


Hugwies ARE nice =3


M-Syrup, October 12th, 2007, 7:09 pm ( Reply )


This is ,like, the best comic I ever seen on smackjeeves! :D
----------------------------
Try RebirthRO for teh priv. server. :)


Zayl-san, October 12th, 2007, 8:54 pm ( Reply )


Thanks! Btw, my PC just sucks, RO won't even run lol.


Viktormon, October 13th, 2007, 5:04 am ( Reply )


Stupid Jeremy :3


GabrielsThoughts, October 14th, 2007, 10:44 pm ( Reply )


I like the grain effect of the image, what filter did you use?


kingsamurai, October 15th, 2007, 4:24 am ( Reply )


I think Jer use teh pwnzorz GIMP. Just a wild guess :D


Zayl-san, October 15th, 2007, 4:38 am ( Reply )


Uhh, Photoshop CS2 illegallly downloaded :]

Filter... I forgot I'll check in a few hours (goin to skewl soon gotta get ready)


Jer not logged in (Guest), October 15th, 2007, 10:14 am ( Reply )


It's the Rough Pastels Filter in PS CS2 :3


Sorrows Neptune, April 25th, 2008, 12:51 am ( Reply )


Happy 150th comic...??


Post A Comment

Hosted by Smack Jeeves. Comic by TerminalMontage.

LF Stats Fight Spam! Click Here!